Amerikas Auto

LatviešuРусскийEnglishLithuanian
AMERIKAS AUTO Amerikāņu un tagad arī Eiropas auto rezerves daļas, lietotu un jaunu automašīnu tirdzniecība, a/m pasūtījumi, automašīnu remonts autoserviss, sertifikācija, piegāde no ASV. REZERVES DAĻAS
AUTOTIRDZNIECĪBA
A/M PASŪTĪJUMI
AUTOSERVISS

Forums

Dalīties
Meklēšana Lietotāji
Forums:
Forums » Autoserviss, remonts un diagnostika » Skatīt tēmu

serviss

Autors Ziņojums
Autosport

Atbilde: 13.11.2015 10:42     Citēt #1

Čau visiem!

Ja interesē labs auto serviss ( profesionāli tehniķi, adekvātas cenas, pretīm nākoši darbinieki un daudz kas cits)

*Riepu maiņā

*Visa ritošā daļa

*Metināšanas darbi

*Gaismas

*Eļļas,filtru maiņa

*Sajūgs

*Kārbas

*Zobsiksnas

*Dzinēju remonti

*Virsbūve(bamperi utt.)

Renault grupas maš.

Audi grupas maš.

VW grupas maš.

BMW grupas maš

Paraleli būvējam arī auto sportam.

Cenas : no 18-32 EUR stundā (standartā 22 EUR) atkarīgs no specifikas

droši rakstam privāti uz e-pastu   juris.aleksejevs@autosportcorporation.com vai 26612322  sniegšu ātri atbildi uz Jūsu jautājumiem, kā arī visā visumā pilīdzēšu ar nepieciešamo.

-Juridiskas gan Fiziskas personas apkalpojam.

Aril

Atbilde: 19.12.2015 18:47     Citēt #2
Warum haben so viele Angst, spiedfig zu sein? Ein bisschen Spiedfigkeit tre4gt siehcr zur individuellen Beruhigung bei. Und ich bin siehcr: Vor allem in Berlin braucht man diese Art Ruhe dringend! Denn bei so viel Coolness und Individualite4t in Prenzlberg und Friedrichshain, weidf man doch schon gar nicht mehr, wie man sich drehen und wenden soll. Zu den Rf6cken Eurer Sf6hne: Da schlagen zwei Herzen in meiner Brust. Ich bin unbedingt bei Lisa, wenn es darum geht, Konformite4t zu durchbrechen. Und ich bin unbedingt bei Marcus, wenn es ihm gegen den Strich geht. Ich vermute, ich wfcrde lange mit meiner Tochter diskutieren, wenn sie aus ihren langen, dicken, braunen Haaren einen Stoppelschnitt machen wollte. Wfcrdest Du sofort mit Deiner Tochter zum Frisf6r gehen, Lisa?

*Vārds  
Ziņojums  
*Aizsardzības kods  «   

© 1992–2023 Amerikas Auto
Rīga, Stigu iela 18
2001–2023 Izstrādāšana: Sergey Drozdov
Top.LV